Filtrowanie
Książki o grach wideo
Liczba produktów: 51
Liczba produktów: 51
Krew pot i piksele - Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
37.85
Reportaż
SQN - Sine Qua Non
37,85 zł
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce
32.3
Literatura faktu
Ha!art
32,30 zł
Twoje dziecko w sieci - Przewodnik po cyfrowym świecie dla czasami zdezorientowanych rodziców
27.53
Dla rodziców
Literackie
27,53 zł
Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena
28.98
Książki
Universitas
28,98 zł
Play Nice. Powstanie, upadek i przyszłość Blizzarda
37.95
Literatura faktu
SQN - Sine Qua Non
37,95 zł
Minecraft. Craftingowe sojusze - Minecraft. Tom 3. Pamiętni 8-bitowego wojownika
17.86
9 - 12 lat
Jaguar
17,86 zł
Internet i gry internetowe - Osobisty rozwój czy ryzyko patologii zachowania?
69.54
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
69,54 zł
LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity
31.47
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Helion
31,47 zł
Narodziny medium. - Gry wideo w polskiej prasie hobbystycznej końca XX wieku
41.83
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
41,83 zł
Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy
48.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
48,51 zł